Friday, March 4, 2011

Jangan buat kami begini

(Masuk hari ni aku pun tak tau ntah  kali keberapa dalam bulan ni kolej aku takde air)

Pagi ni kejadian sama berulang lagi. Bayangkan, aku bangun pagi-pagi nak mandi pergi kelas pastu bukak paip..eh..eh..mana air ni? Bermimpikah aku lagi? Gosok-gosok mata yang penuh taik mata sambil tangan pusing pili lagi... sah! memang air takde lagi... Arghh!  -_-


Memang tensen kut. Alih-alih mood nak pergi kelas pun hilang. Serius, tanyalah mana-mana student pun, kalau air takde mesti diorang tak nak pergi kuliah terutama bagi budak perempuan :P (budak lelaki mungkin tak kisah kut huu)

Kena pulak kalau kat tempat aku ni water shortage ni biasa sampai malam. Pernah terjadi hampir dua hari. Pihak pengurusan kolej sila lah ambil perhatian. Kami bayar yuran kolej mahal tapi air selalu sangat takde.  Sepatutnya kalau dah bayar mahal-mahal, service mestilah baik.

Yelah, cuba bayangkan korang bangun pagi semangat nak pergi kelas tapi akhirnya hasrat nak pergi kuliah terbantut cuma disebabkan takde air.

Tapi bagi yang semangat kental macam aku *ehem* tetap jugak bersemangat pergi kuliah walaupun tak mandi pagi ehehe!!


                 Dan terus ke Secret Recipe walaupun tak mandi pagi :P


ME : Masih bersabar.

5 comments:

  1. owwh... kasihan nsib student3 d ukm yarh..... busuk3 sume nyer... kikiki....

    ReplyDelete
  2. leeya : eiy, ktrg busuk2 pun tapi tetap howt! keke!

    ReplyDelete
  3. howt sebb awak x mandi... kn3? hehehhe,,,,

    ReplyDelete
  4. tkpela....
    tayamum jela...

    ReplyDelete
  5. leeya : aah la. howt hari2 kut pasal hari ni pun xde air lg

    zaf : hmm..

    ReplyDelete

KATAKAN APA SAJA