Friday, December 16, 2011

Realiti Baru




Dulu masa belajar aku tak pernah terfikir pun yang kehidupan selepas tamat belajar lagi sukar dari zaman belajar. Kalau dulu segala-galanya cuma dalam kampus tapi sekarang bila dah masuk dunia realiti baru aku tau macam mana 'dasyatnya' dunia baru ni -___-.


 

   Makan bersama kawan-kawan sambil masing-masing bukak cerita. Rindu :(



  
                              Melompat dengan sebebasnya.




      Pakai topi ada tali, dapat jugak bunga ros yang wangi. Heh.



Lepas berhenti kerja sebagai wartawan tak jadi aku mula giat menjalankan promosi sebagai seorang ejen Takaful Etiqa. Menjual takaful ni sebenanrya bukan mudah. Kena banyak bersabar sebab kalau tak kena gaya memang tak sangkut la. Kena pulak kalau kena bersoal jawab dengan orang yang banyak songeh. Hadapi jelah dengan sabar walaupun dalam hati tu bengkek jugak la.




Aku pilih untuk buat secara part-time. Setakat ni nampak lah jugak hasilnya walaupun belum mencecah target yang aku nak. Kalau sesiapa kat luar sana yang berminat nak tau lebih lanjut tentang Takaful Etiqa dan pelan-pelan yang disediakan boleh lah email kan ke leli_elit@yahoo.com.my.





ME : Teringin kembali ke alam remaja yang tak payah fikir pasal kerja.

5 comments:

KATAKAN APA SAJA