Wednesday, February 16, 2011

Zaman Baju Putih

Teringat zaman sekolah dulu. Tingkatan Dua sampai habis Tingkatan 6 Atas aku masih berada di sekolah yang sama. Bila lalu kat jalan depan sekolah lama aku tetap curi-curi pandang sebab kat sekolah ni aku belajar banyak benda kat sini. Waktu sekolah dulu aku tengok kawan-kawan aku semuanya baik-baik. (walau tak semua yang aku jumpa baik huu..)
 
 


 Dulu nampak comot, pakai tudung pun senget tapi sekarang bila jumpa mak aii..aku pun tak dapat nak cam diorang dah. Sekarang masing-masing bergaya kalah model. Masing-masing jugak dah makin cun-melecun dan kulit makin putih. Lagi best, ramai yang dah kahwin. *ehem*
 

 

Kenangan masa zaman persekolahan memang best. Aku ingat lagi masa sekolah dulu cikgu-cikgu kat sekolah memang friendly sangat dan aku memang rajin pergi sekolah (satu lagi sebab kat sekolah lama aku banyak cikgu lelaki muda yang hensem hekhek *gedik*)


ME : Masa kecik dulu paling malas pegi tadika. heh.

2 comments:

  1. bestnyer zaman skola...

    ReplyDelete
  2. harhar! mmg la sgt best sbb banyak kenangan dgn awak kut :P

    ReplyDelete

KATAKAN APA SAJA