Tuesday, February 8, 2011

Fahamilah aku

Sungguh.

Aku betul-betul tak tau. Aku tak tau macam mana nak cakap. Nak terangkan kat dia yang aku betul-betul tak suka dengan apa yang dia buat.

Tapi susah nak cakap depan-depan. Aku tak suka bergaduh sebab benda ni.

Dah macam-macam klu aku bagi. Ingat diorang faham. Rupa-rupanya diorang tak faham. Aku tak tau macam mana lagi nak buat.

Aku cuba faham perasaan orang lain, keadaan dan situasi orang lain.

Tapi kenapa orang tak dapat nak faham situasi aku? Aku tak mintak banyak. Cukuplah dengan bagi aku ruang untuk aku berada di tempat sendiri. Ni sampaikan aku rasa aku bukan empunya sah tempat tu lagi.

Sekali lagi aku cakap.

Fahamilah aku. Tolonglah.







ME : Sangat-sangat tension.

4 comments:

  1. Bgtau je :) kalo gado pon kejap je. hehe

    ReplyDelete
  2. ezan : ssh awak. saya dah buat macam2 cara bg diorang faham tp diorang xfaham2 jugak huuu

    ReplyDelete
  3. nanie : sye yang tambah sakit hati huu

    ReplyDelete

KATAKAN APA SAJA