Saturday, February 19, 2011

Lights, Camera Action!

Minggu depan kat tempat aku ada dinner kolej. Aku tengah fenin ni nak carik baju apa yang paling sesuai untuk aku pakai nanti.

Dengan tema Lights, Camera Action! yang ala-ala glamer tuh, aku pun start la google beberapa fesyen yang aku rasa sesuai. Tapi hampeh semua pelik-pelik. Setelah penat google, ni hasil yang aku jumpa..

 Fashion apa ni eh? Euuwww!


 
Omaigod! Ni dah macam pasu bunga atas kepala :P
Erk! Motip designer ni buat baju tutup mulut?


Aku selalu terfikir, baju yang diorang selalu design pelik-pelik ni ada orang nak pakai ker? Sah-sahlah takde orang yang berminat nak pakai kan?




ME : Suka pakai baju kurung masa hari raya. 

4 comments:

  1. edy : mmg pun. seram u :P

    ReplyDelete
  2. Light | Camera | Action

    Rasanya more on color yg striking2 gitu..
    Huuu tp sama sprti awak rasanya pelik la fesyen2 yg digunakan masa fashion show kn..

    ReplyDelete
  3. EB : Gitu eh? Ok pasni saye carik kaler yang over2 gitew hikss

    ReplyDelete

KATAKAN APA SAJA